FAQ : Saznajte sve o svojoj narudžbi

Kako da saznam je li moja narudžba prošla?

Čim vaša narudžba prođe i registrira se na našem mrežnome mjestu, mi vam šaljemo e-poštu s potvrdom o svim elementima ukratko:

  • Ime i prezime.
  • Potpuna adresa za fakturiranje.
  • Potpuna adresa za isporuku.
  • Detalji iz košare.
  • Detalji o cijeni.
  • Sredstvo plaćanja.

Zatim možete provjeriti je li svaki od elemenata dobro unesen i obratiti nam se u slučaju pogreške u narudžbi ili isporuci.

U tu svrhu se obratite na "moj račun", "Kontaktirajte nas".

Savjetnik GumeLidera će vam vrlo brzo odgovoriti e-poštom.

Kada mi šaljete moje gume?

Čim se vaša uplata primi:

  • Mi obavljamo pripremu guma u skladištu.
  • Mi se brinemo za pakiranje i stavljanje naljepnica i oznaka za transport.
  • Mi šaljemo vaš paket odmah.

U cilju toga da vam isporuku dostavimo što je prije moguće.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako prilikom prijema vaše potvrde narudžbe e-poštom primijetite neku pogrešku, mi vam preporučamo da nas kontaktirate putem kartice "kontaktirajte nas" na svom klijentskom računu.

Na taj način će naš tim za opsluživanje klijenata moći vrlo brzo utvrditi koje izmjene treba načiniti.

To će nam omogućiti da ne pošaljemo gume koje:

  • Se moraju poništiti.
  • Ne odgovaraju vašim potrebama.

I tada možemo:

  • Izmijeniti adresu isporuke.
  • Izmijeniti veličinu, model ili sezonu.

Kada su gume poslane, mi nažalost više ne možemo praviti nikakve izmjene.

Kako mogu poništiti svoju narudžbu?

Ako iz ovog ili onog razloga želite poništiti svoju narudžbu, molimo da nas kontaktirate putem našeg internetskog mjesta, na svom računu "kontaktirajte nas".

Tada možemo uzeti u obzir vaš zahtjev i odgovoriti na njega prije slanja vaših guma.

Mogu li vratiti (ponovno poslati) svoju narudžbu?

U slučaju gdje su vaše gume već stigle kod vas i to s pogrešnom veličinom ili izborom koji nam želite vratiti, mi tražimo od vas da svoj zahtjev postavite na našem mrežnome mjestu na kartici "moj račun".

Mi tada možemo proučiti vaš zahtjev i učiniti ono što je neophodno.

Koji je broj narudžbe?

Čim postavite narudžbu, mi vam prosljeđujemo broj narudžbe, koji nam omogućuje da pratimo cijelu povijest i identitet te narudžbe.

Taj broj je stoga vrlo važan i on će se od vas tražiti kod svih naših kontakata.

LiveChat
Whatsapp Messenger