Marka Bridgestone osnovana je 1931. godine u Japanu od strane Shōjirō Ishibashija. Njezin naziv, proizašao iz doslovnog prijevoda riječi „Ishibashi” („kameni most”), odražava ambiciju stvaranja guma koje mogu poduprijeti brze promjene u automobilskom sektoru. Od samih početaka tvrtka proizvodi gume integrirajući japanske tehnologije, s ciljem razlikovanja od europskih i sjevernoameričkih proizvođača.
- Već 1950-ih, Bridgestone modernizira svoje pogone i postaje prva tvrtka koja komercijalizira gume à rayons. Prihodi značajno rastu, postavljajući marku na vrh industrije guma u Japanu.
- Tijekom 1970-ih, tvrtka intenzivno ulaže u istraživanja o radijalnim gumama, lansirajući među ostalim Super Filler Radial (1978.) i Potenza (1979.), gumu orijentiranu na visoke performanse u automobilizmu.
- S razvojem svoje međunarodne ekspanzije, Bridgestone preuzima tvornice u Australiji, ulaže u proizvođača na Tajvanu te se nastanjuje u Indoneziji, Iranu, a zatim i u brojnim drugim zemljama. Godine 1988. Grupa preuzima Firestone, dodatno jačajući svoju globalnu prisutnost.
- Otvaranjem tvornica i centara za istraživanje i razvoj (R&D) u raznim zemljama, Bridgestone proširuje svoju ponudu guma za osobne automobile, teretna vozila i gospodarska vozila. Prva Bridgestone guma s radijalnom karkasom pojavila se 1967. godine, podržavajući poboljšanje izdržljivosti i udobnosti vožnje.
- Marka 2016. godine lansira DriveGuard, gumu dizajniranu za vožnju čak i u slučaju gubitka tlaka. Njezina tehnologija „Cooling Fin” omogućuje zadržavanje kontrole nad vozilom u slučaju puknuća gume, do udaljenosti od 80 km pri brzini od 80 km/h.
- Tvrtka se danas ubraja među najvažnije proizvođače guma, a prihod je svrstava na drugo mjesto u svijetu. U Europi je sjedište u Belgiji od 1972. godine, a upotpunjeno je nizom tvornica i istraživačkim centrom od 32 hektara u blizini Rima.
Osim komercijalizacije svojih guma, Bridgestone nastavlja svoju strategiju razvoja kroz ciljane akvizicije, oslanjajući se na svoju filozofiju: pružati proizvode vrhunske kvalitete kako bi se podržala automobilska mobilnost širom svijeta. Zahvaljujući svom tehnološkom naslijeđu i industrijskoj dinamici, marka se nametnula kao jedan od lidera na tržištu guma, pridonoseći sigurnosti i performansama vozila u brojnim regijama.