Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda je referenca za sve obožavatelje športske vožnje. Izvrsno držanje ceste po suhom i blatnjavom putu. Velika stabilnost pri svim mogućim brzinama.
Toyo Proxes T1 Sport 225/55 R17 97V Mazda je referenca za sve obožavatelje športske vožnje. Izvrsno držanje ceste po suhom i blatnjavom putu. Velika stabilnost pri svim mogućim brzinama.
Dvije opcije dostave su vam dostupne prilikom narudžbe:
Dostava na adresu po vašem izboru: moći ćete donijeti svoje gume u jedan od naših partnerskih centara za izvođenje usluge montaže.
Dostava na montažnu stanicu: partner će vas kontaktirati po primitku vaše narudžbe kako bi dogovorio sastanak i izvršio uslugu montaže.
Cijene partnera su navedene prilikom narudžbe. Tako ćete moći odabrati najpovoljniju i najpraktičniju opciju.
Da biste mogli ocijeniti ovaj proizvod, prethodno morate izvršiti narudžbu. Obavještavamo vas da su recenzije ostavljene na stranici predmet postupka kontrole. Recenzije su razvrstane isključivo po kronološkom redoslijedu.
Odlične gume. Vrlo zadovoljan....
Guma kupljena po drugi put, samo za prednju osovinu Ford Focus II Mk2. Prianjanje na suhom putu je odlično u oštrim zavojima, lako održava putanju. Zadnja guma, nakon 20.000 km pri 2,4 bara, bila je potpuno istrošena sa strane, ali je centar još uvijek imao 20% iskorištenosti. Na mokrom putu se ponašaju vrlo dobro, ali nisu prikladne za sportsku uporabu. Preporučuju se ako malo vozite i često vozite mnoge vijugave ceste.
Obožavam ove gume, potpuno su promijenile kako se auto osjeća u usporedbi s prethodnim Avonima.
Prije opremljen HANKOOK VENTUS-om, primijetio sam veoma veliku razliku osobito kada su gume počele trošiti. S TOYO nakon 30.000 km vrlo sportske vožnje, nema razlike u prianjanju na cesti, ni na suhom ni na mokrom. Čekam da vidim stvarnu dugovječnost, ali za mene nema oklijevanja, kada se istroše, montirat ću ponovo iste kupljene u centrale pneus.
Do danas je to najbolja guma koju sam ugradio prema svojim preferencijama. Ocjena koju im dajem nakon 5.000 km općenito je visoka jer se iskreno ističu u svemu. Moja je vožnja 80 % po cestama. Živim u području sa zavojima između 40 i 80 km/h, a vozim i glavnim i sporednim cestama te vikendom nešto autoceste. Općenito vozim agilno i često tražim puno od automobila u zavojima. Prije sam imao Continental SportContact 5. Glavne razlike u odnosu na te gume su sljedeće: iako se smjesa prije ugradnje čini mekšom, karkasa izvanredno drži oblik pa je u zavoju kao da imate vrhunski ovjes. U istim zavojima automobil se oslanja puno bolje, znatno je stabilniji, pa je prolazak brži. Prianjanje na suhom je besprijekorno, nema iznenađenja ni na lošem asfaltu, a smanjila se i buka kotrljanja. Kažu da nisu najtiše gume, ali za mene je poboljšanje u odnosu na Continental bilo zamjetno (i to iako sam ih zamijenio prije nego što su bile potpuno potrošene). Potrošnja mi je pala za 0,2 l/100 km (uvijek vozim iste rute). Upravljanje je vrlo precizno, a promjene smjera brze. Na otvorenoj cesti ili autocesti vozi kao po špagi. Neravnine upijaju mnogo bolje od Continentala. Na mokrom sam ih isprobao po jakim, ali ne i olujnim kišama, tražeći limite. Mogao sam održavati isti brzi ritam kao na suhom bez ikakvih iznenađenja. Ovdje sam očekivao slabije ponašanje jer sam prije često vozio na Uniroyalu, ali ovim gumama ništa ne nedostaje. Ne tvrdim da se može voziti „na nož” kao da je suho, jer znamo da kompromitirana situacija na mokrom nikada nije ista kao na suhom, ali ako sam mogao zadržati isti ritam u zavojitim krivinama, a da se ni kontrola proklizavanja nije uključila, smatram to pozitivnim. Nisam ih testirao na mokrom pri velikoj brzini (iznad 150 km/h), pa ne znam kako se profil ponaša kad naiđemo na zavjese vode. Trajnost sam ocijenio s četiri zvjezdice jer je još rano za konačnu procjenu, no općenito, s obzirom na cijenu, barem za auto koji sada vozim jasno mi je da ću nastaviti s ovim modelom. Smatram da je njihov učinak znatno bolji od onoga kod premium marki više cijene u istom segmentu. Ipak, imajte na umu automobil koji vozim i njegovu težinu (više od 1.500 kg); ne znam kako bi se ponašale na manjim ili lakšim vozilima. Ovo je prvi put da montiram Toyo, a na mojim gumama piše da su proizvedene u Japanu. Mislio sam da ih prave u europskoj tvornici.
Gume korištene na stazi i za slobodno vrijeme. Vrlo sam zadovoljan s njima i ne vidim razliku u odnosu na velike marke.
vrlo dobar omjer kvalitete / cijene preporučujem
odlične gume za sportsku i normalnu vožnju na kiši i na suhom putu 0 buke odlična guma.
vrlo vrlo dobra guma
super + -----
Zaštita vaših osobnih podataka naša je glavna briga.
Veliku važnost pridajemo povjerljivosti i sigurnosti svih informacija koje dijelite s nama.
Kao jedan od naših glavnih prioriteta, provodimo stroge mjere kako bismo osigurali zaštitu vaših podataka.
Stoga vas pozivamo da pročitate našu detaljnu politiku privatnosti, gdje ćete pronaći sve informacije o prikupljanju, korištenju i zaštiti vaših osobnih podataka.
Obvezujemo se poštivati vašu privatnost i postupati s vašim podacima s najvećom pažnjom.