Scorpion Rally od Pirelli je dizajniran u tijesnoj suradnji s KTM-om za upotrebu na najtežim svjetskim rallyjima. Izvrsne performanse bez obzira na težinu terena. Karkasa gume je vrlo robustna i osigurava joj poboljšanu dugotrajnost. Ekstra široka površina kontakta s tlom osigurava optimalno kočenje i izvrsan prijenos naredbi.
Da biste mogli ocijeniti ovaj proizvod, prethodno morate izvršiti narudžbu. Obavještavamo vas da su recenzije ostavljene na stranici predmet postupka kontrole. Recenzije su razvrstane isključivo po kronološkom redoslijedu.
Sve je odlično.
Nikad nije isporučeno. Još uvijek čekam novac.
Zatražio sam povrat u roku (proizvod nije odgovarao mojim potrebama)... nakon gotovo mjesec dana još uvijek čekam da dođu po njega, jer povrat koji organizira kupac nije prihvaćen. Nikad više Pneumaticileader
Savršeno za velike terenske motore
Vrh, montiran tijekom Alpes Moto Festivala, osigurao sve 3 dana na stazi i asfaltu, malo pleše po asfaltu... Scorpion Rally guma s ugrizom ;-)
Primljeno na vrijeme i u skladu s narudžbom
Guma odabrana kao zamjena za TKC80 Ugodno iznenađenje kvalitetom prianjanja na cesti Možda malo bučnije...
Kakva razlika!!!! "Unaprijeđeno" u usporedbi s mojim prethodnim gumama od divljeg velikog čovjeka. Guma brzo hvata i stavlja vas pod kut, što je savršeno za preciznost vožnje. Veliki plus je buka, očito puno manje bučno. Sada sam u Portugalu, izmjenjujem male ceste, staze i autoceste. Ova guma vas neće iznevjeriti, upozorava vas kada joj se granica prianjanja približava, savršeno. Na autocesti ne prelazim 120 km/h zbog uzoraka. Zaista mi se sviđa ova guma.
Pirelli Scorpion Rally u početku malo iznenađuju s vrlo oštrim prednjim krajem. Na tu promjenu ponašanja brzo se navikneš. Najviše me iznenadilo u prvim okretajima kotača to što stražnji kraj ne zahvaća! No, kad se gume razrade, sve te neugode nestanu. Nakon zagrijavanja ponašaju se odlično, jednako dobro na cesti kao i u terenu. Ipak, oprez pri jačim kočenjima; naginjanje ide dobro uz osjećaj deformacije čepova, ali drži! Buka ispod 50 km/h ne smeta mi i nestaje ovisno o podlozi. Zaključak: obožavam terenski izgled koji daju mojoj GSA-i i, iako možda vozim “manje jako” u zavojima, cijenim tu svestranost koja nam otvara nove puteve :)
NIKAD NIJE STIGLO zbog lukavstva dostavljača GLS-a