Zimska guma, Pirelli Winter ICE Zero namijenjena je limuzinama, kupeima i obiteljskim mini kombijima. Kombinirajući povećanu stabilnost i optimalnu kontrolu u zimskim uvjetima, njegov poseban sastav gaznog sloja u obliku strelice i veća gustoća lamele pružaju dobre performanse kočenja, ubrzanje s punim povjerenjem, učinkovito odvodnjenje vode i savršeno prianjanje na ledenoj cesti.
Da biste mogli ocijeniti ovaj proizvod, prethodno morate izvršiti narudžbu. Obavještavamo vas da su recenzije ostavljene na stranici predmet postupka kontrole. Recenzije su razvrstane isključivo po kronološkom redoslijedu.
Najbolja zimska guma svih vremena. Živimo na 1300 m nadmorske visine i svakodnevno vozimo 6 km od državne ceste kroz šumu šumskim cestama – zimi djelomično očišćenima, ali ne posipanima. Posljednje dvije zime zaglavili smo samo 5 ili 6 puta i morali dodatno postaviti 4 lanca. Inače apsolutno vrhunske. Jasna preporuka svima kojima trebaju dobre zimske gume – lovcima, šumarima, poljoprivrednicima, domarima planinskih koliba itd. Za vozače SUV-ova koji se kreću samo po asfaltiranim cestama poslužit će i bilo koja druga guma.
Izvrsne gume iako sam bio skeptičan glede čavala. Do sada sam morao voziti po smrznutim neasfaltiranim cestama bez ikakvih problema, kako penjući strme brežuljke tako i silazeći.
Za kriterije ocjenjivanja kao što su mokra ili suha podloga dao sam tek oko četiri zvjezdice. Međutim, ti kriteriji ne odražavaju stvarne prednosti ni nedostatke ove gume. Riječ je o nordijskoj smjesi i onaj tko se u Njemačkoj zimi odluči voziti na njoj mora znati u što se upušta. Prednosti u odnosu na srednjoeuropske smjese počinju tek na temperaturama ispod ništice. Između 10 i 0 °C guma je prilično mekana, jednostavno joj je pretoplo. No često sam u Skandinaviji i trebam gumu kojom tamo mogu voziti, a da bez čavlića mogu voziti i po ostatku Europe. U osnovi su sve skandinavske smjese slične: mekane su i škripe na oko 7 °C. Ako, međutim, zima stvarno počne, ni u Njemačkoj nema ozbiljnijih problema s ovom gumom; tad donosi samo prednosti, a u usporedbi sa srednjoeuropskim smjesama samo se nasmiješite kad ove druge počnu imati poteškoće. U principu, gumu treba kasno staviti na auto i rano je skinuti. Potrošnja goriva zbog konstrukcije vjerojatno je nešto veća, ali na benzinskoj postaji nisam primijetio značajno povećanje. Zimske se gume brže troše – to je stara istina. Ipak, i ovdje je dodatno trošenje pod kontrolom. Svakome tko nije siguran treba li mu skandinavska smjesa mogu samo preporučiti da je, unatoč sumnjama, isproba. Bit ćete oduševljeni. No guma se ipak treba koristiti sjeverno od Alpa. Tko uskrsno putovanje planira do Španjolske, uništit će profil. Uostalom, riječ je o zimskim gumama, a ne o nekim „možda-više-ili-manje-za-snijeg” cjelogodišnjim gumama.