Kliknite ovdje za pretragu

Izmjena aluminijskog naplatka

Tehničke karakteristike naplatka su objašnjene na slici ispod :

Informaciona shema

1. Širina naplatka u inčima.
2. Promjer naplatka u inčima.
3. Razmak naplatka : razdaljina u milimetrima između dva suprotna vijka.
4. ET ili pomicanje : razdaljina koja dijeli površinu naslanjanja od ploče u sredini naplatka.
5. Središnji otvor : promjer od središta naplatka u kojem se nalazi čvorište..

Ako znate razmak, otvor, broj rupa i pomicanje vaših originalnih naplataka, slobodno rabite našu pretragu po veličini

Ako ne znate ove informacije, ni to nije problem jer imamo bazu podataka koja upućuje na sve te značajke sukladno vozilu. Možete odabrati vaše vozilo ovdje. Naša stranica će vam prikazati sve naplatke sa dobrim karakteristikama sukladno odobrenjima proizvođača istovremeno za prednji i stražnji dio vaših naplataka.

Kada pronađete što ste tražili, moći ćete saznati točnu veličinu naplataka koji su odobreni za vaše vozilo. Sada možete obaviti pretragu po veličini poštujući uvjete ispod

Pravila koja treba poštovati

Možete odabrati drugačiju veličinu naplatka od one koja je originalno odabrana za vaše vozilo. Ipak, neka pravila morate poštovati :

  • Broj rupa i identičan razmak : vaš naplatak je fiksiran vijcima. Tako, mjesto rupa za fiksiranje vijaka na vašem naplatku mora biti u potpunosti isto kao i mjesto na osovini. To mjesto karakteriziraju broj rupa i udaljenost između dvije suprotne rupe (razmak).
  • Otvor je identičan ili viši : probušeno mjesto odgovara središnjem otvoru naplatka, koji se fiksira na čvorištu vaše osovine. Tako, ta rupa mora biti viša ili jednaka promjeru čvorišta, inače se vaš naplatak neće moći pričvrstiti. Ponekad, ako je bušotina na višem mjestu od onog gdje ga preporuča proizvođač, mogu vam se dogoditi vibracije koje ometaju vožnju. Kako biste riješili taj problem, mi naplatke dostavljamo sa prstenovima za centriranje koji omogućavaju da se "uništi" razdaljina između čvorišta vaše osovine i središta vašeg naplatka.
  • Ekvivalentno pomicanje : pomicanje je važno jer određuje poziciju naplatka u odnosu na osovinu. Zbog prevelikog pomicanja naplatka možda ćete dotaći unutrašnjost osovine i sustav kočenja. Ako je pomicanje preslabo naplatak će ispasti i dotaći karoseriju. Idealno pomicanje ovisi od svakog vozila ponaosob.