Gume za automobil
Gume za motocikl
Gume za quad vozila
Čelični naplatci
Aluminijski naplatci
Paket naplatci + gume
Lanci za snijeg
Balansiranje
Napuhivanje
Alati i prateća oprema
Odšteta
Baterija
Ulja
Dodatna oprema
TPMS
Montaža-Učvršćivanje
Aditivi
Vodič
Dostava i montaža
Profesionalni račun
Moj račun
Kontakt
Čitajući neke članke iz specijalizirane štampe ili pregledavajući forume, ponekad imate utisak da je napuhavanje guma dušikom mnogo bolje nego napuhavanje kisikom. Istina je da se dušik većim dijelom rabi u sektorima komercijalne i vojne avijacije, automobilskim utrkama i inženjerskim strojevima.
Jesu li svi zainteresirani da pređu na dušik ? Sigurno ne.
Zrak koji dišemo je gas sastavljen od 78% dušika, 21% kisika i 1% raznih drugih elemenata. Dušik je dakle gas koji je u velikoj mjeri prisutan u zraku kojeg rabimo za pumpanje naših guma. Znajući da pumpanje dušikom omogućava da se dosegne maksimalna stopa od 99% dušika, razlika se može činiti zanemariva.
Kao i svaki gas, dušik podliježe pravilima širenja nakon povećanja temperature i pravilima kondenzacije nakon hlađenja. Činjenice govore da se za svako povećanje od 8°C dešava povećanje tlaka od 0,1 bari i obrnuto.
Nikada ne rabite pumpu pod vakuumom kako biste pripremili gumu koju želite napuhati dušikom, oštetili biste nepovratno unutarnju strukturu koja jamči njeno dobro funkcioniranje.
Gume za automobil